HOOOOLA!

Long time no see!

Sho, nu är de mars, rättare sagt den 10 mars 2009, nytt år nya utmaningar, och vårt sista år, kasnke dags att sluta leka och börja ta tag i kragen och slå järnet ! WOOOOOOO

Bilder ska komma upp eftersom this is it, no more pic efter 10 juni 2009, its over, its done  (FINALLY SLIEPPER JAG ER)

Just nu sitter Parii, Sarah, Putte Melis och Darya i retoriken ,                                                                          + sandra

Parii, sitter och snyter sig och är jättehungrig,
Sarah är helt inne i sin uppgift, ger 100 % som vanligt
Putte spelar sina fula spel på internet och leker geni
Melis sitter lutade mot mig och kollar nyfiket på varje ord jag skriver
Jag, Darya, sitter och hoppas att nu slutar vi, vilket vi gör + min mage kurrar , melis kan inte höra sig själv tänka!

Aja, vi hörs på nästa lektion, kanske med bilder? !

HOLLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0