...

         luchen förra veckan

Kommentarer
Postat av: Stina

hehe nice ! Fin blogg :)

2008-05-28 @ 21:22:18
URL: http://stinahult.devote.se
Postat av: roda

what the hel are you doing? ni är naiva, jävla invandrare som förstör sverige. jag kommar att ge er utvise om ni inte slutar vad ni håller på med. jag kommer att skicka er tillbakas. jag går också tensta gymnasium. men vad ska jag göra, araberna förstör skolan. De har inget liv fannnnnnnnnnnnnnn

2008-06-10 @ 12:59:20
Postat av: Bazzme

Hahahahhaha fyfaaan vem e de som e NAIV här egentligen? Du skämtar, e de vi invandrare som förstör Sverige, Lilla gumman lär dig stava innan du ens börjar kolla på vår blogg.

Okej du säger att du går i tensta gymnasium, vilken klass går du i?

2008-06-13 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0