Hellooooo

Måste bara börja med att visa detta, okej, det är bra att folk skriver vad dom tycker om bloggen men, kom med något vettigt... snälla? :)

Så.. agree, or disagree?

Postat av: roda

what the hel are you doing? ni är naiva, jävla invandrare som förstör sverige. jag kommar att ge er utvise om ni inte slutar vad ni håller på med. jag kommer att skicka er tillbakas. jag går också tensta gymnasium. men vad ska jag göra, araberna förstör skolan. De har inget liv fannnnnnnnnnnnnnn

2008-06-10 @ 12:59:20

Any how, som darya brukar säga... :'( (SAKNA SAKNA SAKNA)
Är det strålande solsken och alldeles förvarmt här. Kom hem från stranden för drygt en timme sen.. har bränt mig på baksidan av låren. Grymt sexy ;)

Jag börjar känna lite abstinens av alla tenstabarnen.. jag vet inte om det är tragiskt eller vad jag ska kalla det haha!
Men.. ja, i morgon är det shopping och ikväll kommer jag krypa hem haha, en öl kostar ju ungefär 0.60 Euro här hehe :)

Aja, allt för mig for now..

Bye babes! / Janina

Kommentarer
Postat av: DK

fett synd !



syns att han/hon går i tensta gymnasium !;P





missyou nina <33

2008-06-13 @ 23:33:54
Postat av: seyroo

engelskan var ju inte på topp heller och verkligen inte svenskan och inte heller intelligensen haha.

2008-06-13 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0